An overview of advertising and marketing, the impact of socio-economic factors on advertising and the role of policies and regulations on advertising. An overview of the advertising industry and its role in business. Knowledge of customer behavior research for the advertising process and the relationship between advertising and customer decisions. Advertising and marketing techniques from planning to advertising. Informational links in advertising
Thông tin trích dẫn: Essential of contemporary advertising. William F. Arens. NXB Mc Graw - Hill, 2007.
Vui lòng truy cập địa chỉ sau để download và biết thêm thông tin chi tiết: http://lib.haui.edu.vn/Opac80/Detail.aspx?id=4156&f=fulltext&v=Essential+of+contemporary+advertising
Bạn đọc có thể tìm thêm tài liệu tại Thư viện ĐH Công nghiệp Hà Nội tại địa chỉ: http://lib.haui.edu.vn/opac80/
Xin lỗi bạn không thể down load tài liệu này. Bạn có thể xem tài liệu trực tuyến trên website hoặc liên hệ thư viện trường để được hướng dẫn. Cảm ơn bạn đã sử dụng dịch vụ của chúng tôi.
Bạn vui lòng tham khảo thỏa thuận sử dụng của thư viện số.