Thông tin trích dẫn: HBR's 10 Must Reads On Strategic Marketing. . NXB Harvard Business Review Press, 2013.
Vui lòng truy cập địa chỉ sau để download và biết thêm thông tin chi tiết: http://lib.haui.edu.vn/opac80/Detail.aspx?id=15024&f=fulltext&v=HBR%27s+10+Must+Reads+On+Strategic+Marketing
Bạn đọc có thể tìm thêm tài liệu tại Thư viện ĐH Công nghiệp Hà Nội tại địa chỉ: http://lib.haui.edu.vn/opac80/
Abstract
If you read nothing else on marketing that delivers competitive advantage, read these 10 articles. We’ve combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you reinvent your marketing by putting it―and your customers―at the center of your business.
Leading experts such as Ted Levitt and Clayton Christensen provide the insights and advice you need to:
Figure out what business you’re really in
Create products that perform the jobs people need to get done
Get a bird’s-eye view of your brand’s strengths and weaknesses
Tap a market that’s larger than China and India combined
Deliver superior value to your B2B customers
End the war between sales and marketing
Xin lỗi bạn không thể down load tài liệu này. Bạn có thể xem tài liệu trực tuyến trên website hoặc liên hệ thư viện trường để được hướng dẫn. Cảm ơn bạn đã sử dụng dịch vụ của chúng tôi.
Bạn vui lòng tham khảo thỏa thuận sử dụng của thư viện số.