International Business : Competing in the Global Marketplace
Introduction and Overview: Globalization; National Differences: National Differences in Political, Economic, and Legal Systems, National Differences in Economic Development, Differences in Culture, Ethics, Corporate Social Responsibility, and Sustainability; The Global Trade and Investment Environment: International Trade Theory, Government Policy and International Trade, Foreign Direct Investment, Regional Economic Integration; The Global Monetary System: The Foreign Exchange Market, The International Monetary System, The Global Capital Market; The Strategy and Structure of International Business: The Strategy of International Business, The Organization of International Business, Entry Strategy and Strategic Alliances; International Business Functions: Exporting, Importing, and Countertrade, Global Production and Supply Chain Management, Global Marketing and R&D, Global Human Resource Management, Accounting and Finance in the International Business; Integrative Cases
Thông tin trích dẫn: International Business : Competing in the Global Marketplace. Charles W.L. Hill#G. Tomas M. Hult. NXB McGraw-Hill Education, 2018.
Vui lòng truy cập địa chỉ sau để download và biết thêm thông tin chi tiết: https://lic.haui.edu.vn/media/Book%20Qu%E1%BA%A3n%20tr%E1%BB%8B%20nh%C3%A2n%20l%E1%BB%B1c/19.pdf
Bạn đọc có thể tìm thêm tài liệu tại Thư viện ĐH Công nghiệp Hà Nội tại địa chỉ: http://lib.haui.edu.vn/opac80/
Xin lỗi bạn không thể down load tài liệu này. Bạn có thể xem tài liệu trực tuyến trên website hoặc liên hệ thư viện trường để được hướng dẫn. Cảm ơn bạn đã sử dụng dịch vụ của chúng tôi.
Bạn vui lòng tham khảo thỏa thuận sử dụng của thư viện số.