Thông tin trích dẫn: Branding Across Borders. James R. Gregory; Jack G. Wiechmann. NXB McGraw-Hill, 2002.
Vui lòng truy cập địa chỉ sau để download và biết thêm thông tin chi tiết: http://lib.haui.edu.vn/opac80/Detail.aspx?id=2623&f=fulltext&v=Branding+Across+Borders
Bạn đọc có thể tìm thêm tài liệu tại Thư viện ĐH Công nghiệp Hà Nội tại địa chỉ: http://lib.haui.edu.vn/opac80/
Abstract
Establishing and managing a global brandis made more challenging by the cultural, political, and economic differences that exist among the world's consumers. Branding Across Borders addresses the issue of global branding head-on, going beyond the brand itself to address how a corporation must fine-tune its own organizational structure before it can effectively extend and manage its brands in the global marketplace.
Branding Across Borders offers key insights on developing a powerful, memorable global brand strategy. Executives of all levels can look to it for:
A 10-step strategy for communicating a brand in an interactive world
Examples of successful global branding as practiced by today's leading international marketers
Key insights from the Corporate Branding IndexTMan annual survey designed to spotlight vital branding practices and statistics
Xin lỗi bạn không thể down load tài liệu này. Bạn có thể xem tài liệu trực tuyến trên website hoặc liên hệ thư viện trường để được hướng dẫn. Cảm ơn bạn đã sử dụng dịch vụ của chúng tôi.
Bạn vui lòng tham khảo thỏa thuận sử dụng của thư viện số.