Concept, practitioners, Context, and Origins: Introduction to Contemporary Public Relations; Practitioners of Public Relations; Organizational Settings; Historical Origins and Evolution. Foundations: Processionalism and Ethics; Legal Considerations; Theoretical Underpinnings: Adjustment and Adaptation; Communication Theories and Contexts; Internal Relations and Employee Communication; External Media and Media Relations. Management Process: Step One: Defining Public Relations Problems; Step Two: Planning and Programming; Step three: Taking Action and Communicating; Step four: Evaluating the Program. The Practice: Business and Industry; Government and Politics; Military Public Affairs;Nonprofits and Nongovernmental Organizations; Health Care; Education; Associations and Unions
Thông tin trích dẫn: Cutlip & Center's Effective Public Relations. Broom, Glen M.#Bey-Ling Sha. NXB Pearson., 2013.
Vui lòng truy cập địa chỉ sau để download và biết thêm thông tin chi tiết: http://lib.haui.edu.vn/opac80/pdfjs/web/viewer.html?file=/Trailer/49%20Cutlip.T.pdf
Bạn đọc có thể tìm thêm tài liệu tại Thư viện ĐH Công nghiệp Hà Nội tại địa chỉ: http://lib.haui.edu.vn/opac80/
Xin lỗi bạn không thể down load tài liệu này. Bạn có thể xem tài liệu trực tuyến trên website hoặc liên hệ thư viện trường để được hướng dẫn. Cảm ơn bạn đã sử dụng dịch vụ của chúng tôi.
Bạn vui lòng tham khảo thỏa thuận sử dụng của thư viện số.