English for Customer Care has been developed for people working in customer service who need a good level of Engtish. You might be working in the sales or customer service department of a company, oryou might have direct contact with customers in a bank orhotel. Or perhaps you speak to customers on the telephone from a helpdesk or a centre. In all of these situations you need language skills and specific techniques inorder to be able to communicate successfutty. English for Customer Care not only offer sexpressions and vocabulary it also addresses strategies related to the effective use of English in a business contex.Contents:
. Unit 1: Introduction to customer care
. Unit 2: Face to Face with customer
. Unit 3: Dealing with customers on the phone
. Unit 4: Call centre success
. Unit 5: Delivering customer care through writing
. Unit 6: Dealing with problems and complaints
Thông tin trích dẫn: English for Customer Care. Richey, R.. NXB Oxford University Press, 2012.
Vui lòng truy cập địa chỉ sau để download và biết thêm thông tin chi tiết: https://lic.haui.edu.vn/media/Book_NN/ng%C3%B4n%20ng%E1%BB%AF%20anh/English%20C.pdf
Bạn đọc có thể tìm thêm tài liệu tại Thư viện ĐH Công nghiệp Hà Nội tại địa chỉ: http://lib.haui.edu.vn/opac80/
Xin lỗi bạn không thể down load tài liệu này. Bạn có thể xem tài liệu trực tuyến trên website hoặc liên hệ thư viện trường để được hướng dẫn. Cảm ơn bạn đã sử dụng dịch vụ của chúng tôi.
Bạn vui lòng tham khảo thỏa thuận sử dụng của thư viện số.