Fundamentals Of Computer Graphics (4 Edition)

Introduction to: Miscellaneous Math, Raster Images, Ray Tracing, Linear Algebra, Transformation Matrices, Viewing, The Graphics Pipeline, Signal Processing, Surface Shading, Texture Mapping, Data Structures for Graphics, More Ray Tracing, Sampling, Curves, Computer Animation, Using Graphics Hardware, Light, Color, Visual Perception, Tone Reproduction, Implicit Modeling, Global Illumination, Reflection Models, Computer Graphics in Games, Visualization.
Thông tin trích dẫn: Fundamentals Of Computer Graphics (4 Edition). Marscher, Steve#Shirley,Peter. NXB CRC Press, 2016.
Vui lòng truy cập địa chỉ sau để download và biết thêm thông tin chi tiết: https://lic.haui.edu.vn/media/Book_CNTT/Fundamentals%20Of%20Computer%20Graphics%20(4%20Edition)_Content.pdf
Bạn đọc có thể tìm thêm tài liệu tại Thư viện ĐH Công nghiệp Hà Nội tại địa chỉ: http://lib.haui.edu.vn/opac80/