International Business Competing in the Global Marketpalce
Thông tin trích dẫn: International Business Competing in the Global Marketpalce. Charles W. L. Hill. NXB MCGraw-Hill Irwin, 2011.
Vui lòng truy cập địa chỉ sau để download và biết thêm thông tin chi tiết: http://lib.haui.edu.vn/Opac80/EDetail.aspx?id=3293&f=fulltext&v=International+Business+Competing+in+the+Global+Marketpalce
Bạn đọc có thể tìm thêm tài liệu tại Thư viện ĐH Công nghiệp Hà Nội tại địa chỉ: http://lib.haui.edu.vn/opac80/
Abstract
The eleventh edition of International Business is updated with new trade theory and strategic trade policy and adopts a critical approach that presents the argument for and against economic theories, government policies, business strategies and organizational structures. The focus is on managerial implications of each topic on the practice of international business.
Real-world examples, international trade theory and political, economic, social or cultural aspects of countries are evident by the way of boxed items such as Focus on Managerial Implications, Management Focus, Country Focus, found throughout the text.
Key Features:
Economic orientation with a Strategic-Financial focus.
New! Live Indian examples and cases for complete insight in domestic market
Management focus helps students to apply managerial issues entangled with IB components
Comprehensive discussion on international issues related to ethics, corporate social responsibility and sustainability
New Integrated cases at the end of book provide more in-depth study of international companies at macro and micro level.
Xin lỗi bạn không thể down load tài liệu này. Bạn có thể xem tài liệu trực tuyến trên website hoặc liên hệ thư viện trường để được hướng dẫn. Cảm ơn bạn đã sử dụng dịch vụ của chúng tôi.
Bạn vui lòng tham khảo thỏa thuận sử dụng của thư viện số.