What Is New Food Product Development?; The New Product Development Team: Company Organization and Its Influence on New Product Development; What Are the Sources for New Product Ideas?; Strategy and the Strategists; The Tacticians: Their Influence in Product Development; The Legal Department: Protecting the Company—Its Name, Goodwill, and Image; Quality Control: Protecting the Consumer, the Product, and the Company; Going to Market: Success or Failure?; Why Farm Out New Product Development?; New Food Product Development in the Food Service Industry; Product Development in the Food Additive and Food Ingredient Industries; Dancing but Uncertain of the Music
Thông tin trích dẫn: New Food Product Development. Gordon W. Fuller. NXB CRC Press, 2011.
Vui lòng truy cập địa chỉ sau để download và biết thêm thông tin chi tiết: https://lic.haui.edu.vn/media/book%20H%C3%B3a/New%20Food%20Product%20Development.pdf
Bạn đọc có thể tìm thêm tài liệu tại Thư viện ĐH Công nghiệp Hà Nội tại địa chỉ: http://lib.haui.edu.vn/opac80/
Xin lỗi bạn không thể down load tài liệu này. Bạn có thể xem tài liệu trực tuyến trên website hoặc liên hệ thư viện trường để được hướng dẫn. Cảm ơn bạn đã sử dụng dịch vụ của chúng tôi.
Bạn vui lòng tham khảo thỏa thuận sử dụng của thư viện số.