Experience- Xây dựng trải nghiệm trong thời đại khách hàng khó tính

The book presents the following contents: Multi-dimensional vision is a talent; Natural experience versus nurtured experience; Skeumorphism (Skeumorphism); When business meets experience design; Moments of truth; Funnel thinking; Revitalize the customer experience; Digital Priority; Design for people; Human algorithm; Important map types; Itinerary map; Experience map; Divine customer portrait; The art of creating storyboards; Experience stream; Apple universe.
Thông tin trích dẫn: Experience- Xây dựng trải nghiệm trong thời đại khách hàng khó tính. Solis, Brian. NXB Lao động, 2019.
Vui lòng truy cập địa chỉ sau để download và biết thêm thông tin chi tiết: https://lic.haui.edu.vn/media/Book%20Qu%E1%BA%A3n%20tr%E1%BB%8B%20nh%C3%A2n%20l%E1%BB%B1c/experience.pdf
Bạn đọc có thể tìm thêm tài liệu tại Thư viện ĐH Công nghiệp Hà Nội tại địa chỉ: http://lib.haui.edu.vn/opac80/